maanantai 5. joulukuuta 2016

5.12.


Koin yhtäkkisen oivalluksen.
Minulle on suotu elämä. Siksi minun pitää käyttää ajatuksia, aisteja ja kehoa, koska olen saanut ne lahjaksi ja käyttämistä varten.

Tulee käskymuotoinen lista, mutta ne ovat hyviä muistutuksia:
Lue
Kirjoita kynällä
Kuuntele
Puhu
Keskustele
Yritä ymmärtää
Syö
Nuku
Leivo
Siivoa
Pyöräile
Kävele
Juokse
Ui
Haistele metsää
Piirrä ja väritä
Ole ihmisten kanssa
Pidä huolta lapsista
Pidä huolta vanhoista
Pidä huolta eläimistä
Pidä huolta itsestäsi
Anna muille omastasi, jos se on mahdollista
Lepää sopivasti
Älä vaivu laiskuuteen
Käytä käsiäsi
Käytä jalkojasi
Käytä sydäntäsi
Katsele maailman kauneutta.

(Tuota uimiskohtaa esimerkiksi minun on harjoiteltava. En pidä uimisesta, mutta kai minun pitäisi sitä tehdä, kun se mahdollisuus on annettu.)


5 kommenttia:

  1. Ja kaikkia noita omien voimien mukaan.
    Onnen hetkiä elämääsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niin! Välillä enemmän, välillä vähemmän!
      Kiitos samoin, kaikkea hyvää sinulle!

      Poista
  2. Hyvä lista. Yritä ymmärtää osui minuun. Elän ja koen täälläkin raskaana olevan ajatuksilla. Myssyn tilaan tässä joskus. T. Pirta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritä ymmärtää on helppo kirjoittaa, mutta välillä niin tuskaisen vaikea noudattaa. Mutta yritän pitää ajatusta mielessä.
      Mukava, että saan tehdä uuden myssyn <3!
      Kaikkea hyvää sinulle!

      Poista
  3. Kiitos!Kaikkea hyvää myös sinulle! T. Pirta

    VastaaPoista

Ilahdun viestistäsi!