tiistai 23. syyskuuta 2014

23.9.


Aivan ensimmäiseksi aamulla hänen sängystään kuului murahdus. Se ei ollut lainkaan prinsessamainen ääni, olipahan vaan tiedotus, että olen herännyt tähän päivään ja voitte avata huoneen oven, jotta voin kuunnella aamuhääräilyn ääniä peittoni alta lämpimästä.
Seuraava ääni olikin sitten käsky:
"Anna mun kruunu."
Se oli yön lipaston päällä Nalle Puh -lelujen korissa. Tyttö kyllä tarkasti muisti kruunun paikan.

Prinsessalle kelpasi päälle sukkahousut (Halpa-Hallista), koska niissä on kimaltavia raitoja, punainen paita (kirpparilta), koska siinä on kiiltävä sydän sekä mekko (kirpparilta), koska se on mekko.

Aamupalaksi prinsessa söi pilkotun suuren päärynän.
"Voiko prinsessat syödä tämmösellä haarukalla?" hän ensin varmisti Koiramäki-kuvioidusta pikkuhaarukasta.
"Kyllä voi", minä lupasin.

Koko päivän meillä on ollut täällä prinsessa Ingrid Norjasta.
"Eiku mä oon Inkriid", tyttö korjaa, jos vahingossa sanon häntä omalla nimellä.
Itse hänen äitinään olen luonnollisesti Mette-Marit. Mikäs tässä on ollessa.

7 kommenttia:

  1. ihana prinsessa! meijän neiti taitaa ollaki sit kaikkee muuta ku prinsessa ;)

    VastaaPoista
  2. Eikö oo mainio kapistus! :)
    Suvi: meillä oli jossakin vaiheessa tilanne, että pelkät housut ja farkut kelpasivat, ei puhettakaan mistään prinsessajutuista. Olin jo melkein huolestunut, että eikö mulla oo yhtään prinsessaa. No nyt on ja heti viimeisen päälle! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana juttu! :)
    -Mervi

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Ihanasta tytöstä on helppo kirjoittaa ihanasti :)

    VastaaPoista

Ilahdun viestistäsi!